Small band project with Gideons (Hevance's member)!!

Posted: Thursday, April 2, 2009 by Bujang Kesindap in
1

Yes.. Baka ke diplanning ku taun tu, mesti bisi small band project sebedau apus taun 2009 tu.


Dahnya, ba www.rumahpanjai.com, aku bekelala enggau Gideons a.k.a Gapil - drummer kumpulan Hevance (Young and a very promising Local band) lalu kami duai cuba start ngadu / ngarang instrumental muzik. Gideons tu (drummer) akan nyadi tulang belakang muzik-muzik ke akan dikarang laban ya ngaga semua drum track.

Note: Drummer tu pengawa ya = ngeratuk dram.. besen.. baldi .. bongo.. kastanet.. tauka apa-apa jak jenis percussion.

The rest of the part, terutama bahagian gitar solo ya, nya nyadi tanggungjawab aku. Kami duai planning ngaga dua tiga iti instrumental dalam masa terdekat tu lalu muzik ke diplanning kami duai enda tertakluk ngagai siti genre jak, kira universal, kena experiment.

Planning tu tercetus ari minat & obsess ngagai muzik & instrument ya. Nadai bisi commercial interest kenu ko jako ribai. Mina kena merindang ati lalu ari azam/cita-cita ke deka ngaga sesuatu ya ke bekualiti, nitih ke singkang muzik kemaia ari.

Jadi, aku akan update progress 2 piece band kami duai tu.

Eh.. bisi dah madah nama band tu aku ??? empai neh... Ila meh ku madah....

aha... bisi siti dah draft instrumental kami duai ya tembu. Empai finalize gik. Enti bisi ari lemai legi, aku upload ya kitu.. he he he...

Gideons, u rock dude! Best of luck in our venture!

1 comments:

  1. Anonymous says:

    waaa..nya ya.good luck bro!