Alo Alo... Dah semak Ujung Bulan??

Posted: Friday, April 24, 2009 by Bujang Kesindap in
0







Puu Neh... Enda berasai udah 24hb Apr 2009. Asai ka baru kemari aku naip last blog ku.

Naa.. busy amat beberapa minggu tu. Maioh macam meh pengawa dikereja. Ari Minggu pan nda kecuali meh. Ngicha ka lempong mimit pengawa minggu seterus ya. Tang sampai ke saritu agi mengkang maioh pengawa. Nyadi, ngelimpang mimit aku muai minit kena naip post siti tu.

Ujung bulan empat dah tu. Enda berasai amai meh taun tu enti majak bakatu. Sayau mat ke jam ke kelalu laju ba aku. Ukai ulih ditikal ka pulai. Maioh utai ka dikereja. Lalu bakanya mega, maioh ga utai mengejar masa sampai enda berasai jam mopok bejalai laju. Umur pan makin tuai meh. ahh.. nyau masuk ke 29 umur ku taun tu kena bulan sepuluh tu ila. Huhu... Tuai meh nya. Tang enda meh reti aku enda ulih ngetan ka gelar aku sebagai pemain guli terbaik setat ari sekula kelia.

Oklah, dah start ka mamau untak tu. Maioh utai bukai ka dikunsi ku ditu. Tang nangka tu dulu. Ka nyambung pengawa dulu. Kati deh.. enda gawa, nadai ga penatai.. enggai nyadi makai angin jak. hehe...

Adios unggal-unggal, endu-endu, aya-aya, ibu-ibu, kaban belayan, peace! Betemu baru kitai enda lama agi.


0 comments: