Randau Ari Satu & Minta Kerja

Posted: Sunday, March 22, 2009 by Bujang Kesindap in
0



Ari Satu

Monday 23rd March 2009




Pagi ari satu, ari yang penuh enggau semangat laban ka planning pengawa for the whole week. Maioh urang enda rindu tauka boring nurun keja maia ari satu. Biasa meh nya, udah bendar rindang, raun-raun maia ujung minggu, dahnya masuk kerja baru. Kenang ke best maia ujung minggu, kenangan kehidupan personal kitai enggau bala kaban-kaban.. bala diri sebilik, bejalai, begulai betundi begagai… mood kitai dalam kaler kelip-kelip biru merah.. biru merah.. laban gaga ati.. berasai senang lantang ngereja pengawa ke dikerindu begulai enggau urang dikerindu.. Nadai nuan ka ngaga utai ke enggai nuan maia nuan lepa pelaba ku..


Tang ari satu tetap datai.. baka biasa, ari satu aku nurun kerja enggau penuh semangat. Semangat ka mutar ke pengawa, ka ngintai peluang ke bisi, ngicha ke senang gik meh for the rest of my working days.. awak ke pengawa dikerja mujur gik..

Datai di office, aku ninga lagu lok. Kena muka mood. Hmm.. nampaknya, pagi tu aku muka ari kerja ku ngena lagu instrumental ari kumpulan ‘ Folkearth’. Ha.. asai ka betanda ngena ‘kilt’ ku ninga..


Ok.. dah bulih mood dah ku.


Meda ba keliling mija kerja, hmm.. maioh amat application kerja ari kitai sama bansa. Kira saritu legi meh sorting out ya. Maioh macam bengkah kerja dipinta, maioh macam application dipeda. Nya ko aku dalam ati, semua urang ke minta pengawa tu datai sereta ngisi form enggau penuh harapan. Harapan deka bulih kerja lalu kena ngidup ke diri sebilik.. hmm.. enda ulih main-main pengawa napis application sida tu. Mesti digaga enggau penuh teliti awak ka sama adil, rata & nitih ke pengelandik sida meh.


Apply Pengawa Puang




Nyau semak ngalih ari, bisi ga dua group bansa kitai niki office. Ngetuk cermin bilik aku, meri signal ka minta kerja. Asuh ku masuk ke dalam meh sida. Baka biasa, belicha enda lama meh dulu nanya ke ari ni penatai. Sida madah ke diri ari Miri.. kira jauh meh nya laban sida ya driving ari tumu pagi tadi.


Diberi aku form asuh ku isi sida tiga. Tiga-tiga ka minta pengawa. Maia ku nanya ke bisi experience ke nadai ba industri tu, diak siko madah ke diri bisi, dua iko agi madah baru ka nguji. Ok.. enda ngawa ko aku lalu asuh ku sisi diak meh.

Diperati ke aku, mina siko aja ke ngisi form. Dua iko agi, nganti siko nya tembu, minta tolong siko nya ngisi ke seduai ya form. Nang udah lumrah, laban tetiap ari ku meda urang datai minta kerja. Sapa ke enda ngisi form nya, bisi dua jak sebab ya.


No 1: Enda nemu nulis

No 2: Malas. Lalu ngasuh urang bukai ngisi ke ya (tu ke bahaya mat...)



Penembu form nya tadi, sida ya nyua ngagai aku. Tang bisi salah mimit.. eh.. salah maioh. Nadai certificates dilampirka begulai enggau application nya. Ditanya ku sida ya tiga. Diak sida madah, certs sida enda dibai. Tinggal di rumah. Enda memunyi aku. Berunding.. sedaya upaya aku cuba memahami sida tiga tu. Enti minta kerja, nda kan nuan datai sehelai sepinggang tanpa dokumen-dokumen ke patut.


Aku lalu madah manah enggau sida tiga. Enti ulih ngasoh sida ya sereta ka enggau certificate sida ya ba form. Form kira bai dulu meh pulai. Pos tau meh, pia ko aku. ‘ooo.. ' ko sida ya.. (tanda paham ke nda.. nda nemu ku)..


“nadai urang madah ngasuh mai certificate’ pia ko siko.. Senyum jak meh aku. Agi bakatu ga penemu sekeda bansa kitai. Ukai nama nya ko runding aku. Engka sida empai kala tededah ngagai cara apply kerja nitih ke prosedur ke patut. Ngelama tu, engka sida dibai bala maia bekerja. Nadai ngisi form apa semua. Tang, aku madah ga enggau sida, bakatu meh cara minta kerja ba company tu. Ngicha ke sida ya mopok belajar meh cara kemaia ari minta kerja. Empai gik minta secara online nya. Tang meh, manah meh sida ya madah enda kala minta kerja ngena cara mai certificates. Kitai ulih ga nulung madah. At least, bisi ga utai dipelajar, diubah sida ya. Mopok-mopok meh..


Udah nya mopok meh sida tiga. Ari satu minggu baru sida ka datai baru ko sida ya. Ngelengkap ka utai ke enda lengkap.. Nyaa.. nyau tebasau ari.. minyak kereta.. keselamatan ba jalai alun agi… Tang laban ka gawa, sida akan datai baru.. Set ku dalam note ku, ari satu, meda sida tiga tu baru. Kali tu, enggau harapan meda certs sida ya. He he..


Nah.. jam diatu semak pukul 11.35 am. Apu… nda sedar aku ter’ngular’ tu tadi neh.. bakani ka maju?? Hehehehe… Pukul 11 tadi aku start mimit-mimit ngarang tu. Eh.. nda ulih jadi tu.. Gawa mesti ka focus… diatu ngetu dulu aku ngarang tu.. ka focus lok.. ukai focus kerja.. laban jam diatu udah semak pukul 12. Ka focus makai dulu.. he he he….


Chow chin chau…. Mopok dulu aku… peace!

0 comments: