Blog Keterubah: Bujang Kesindap

Posted: Thursday, March 19, 2009 by Bujang Kesindap in Labels: , , ,
0



Hmm... ekhemm..

Baru dah abis rijista ba blogspot. Jam diatu 2.30 lemai, kena ari 5, 20hb Tiga 2009. Eh.. pegila, maioh bengkah menoa ke empat musim nyambut penatai musim bungai... fuh.. kira pembukaan ke manah lah sempena enggau hari pertama blog page ku enseput ba ruang cyber tuk.

Sebedau ku start naip tadi, baka biasa, pilihan font meh dulu dirunding ke aku lalu 'verdana' tu meh kena ku lalu sentiasa nyadi feveret aku maia naip. Nama kebuah ? Aku empu pan enda nemu. Laban maia macha artikel ke bekena ke font
'verdana' tu, aku berasai nda nyalah-nyalah ngirup ai teh c peng ke cukup lemak berkrim. Asai ke ninga sada nyawa Christina Aguilera maia belagu. Lemak, berkrim.. (mungkin tu salah satu disorder kot..)

Nah.. aku ngelalu ke penatai aku empu dalam dunya blog tu laban nadai meda urang bukai ku ditu. Ngentak langkau ba tinting bukit jauh ari urang jak asai ya. Apapun, ngagai sapa-sapa ke bisi nemuai ngagai blog aku tu lalu maca karang keterubah aku tuk, aku meri terima kasih laban sanggup meluang masa kitak. Ai bisa nadai ba langkau aku tuk. Mina
jus rungan jak bisi. Resipi original dibai aku maia aku ngejang ka Gua Batu kelia. Warisan 'pesaka' peturun Kesindap. Nyadi kebanggaan maia duduk lepak baru pun ensurai sambil ngirup jus rungan.

Nyaa.. nyau jauh aku tuk tebabas.. Ok meh.. Dah tu ila, maioh utai ka dikarang aku. Maioh amat utai dipansa, dipeda, didinga, diasai, dikingin, diperambu etc.. siti-siti meh pekara tuk ka di'abadi' ka aku ngagai bentuk wording dalam blog.

Enda ingat nyebut tadi. Aku diau ba dunya Sarawak. Enda jauh, ba Bintulu jak. Enti kitak suah mansa jematan Kemena, bisi kitak meda aku dugau-dugau nginti ba warf express tauka ba jeti endor tongkang selalu munggah kayu.

Until next time, thanks for your time. Mopok dulu aku.

**Masuk ka kasut adidas paya**

0 comments: