BOSS GT-10

Posted: Tuesday, June 8, 2010 by Bujang Kesindap in
0



BOSS GT-10. Ari suba dah aku mengidam ka guitar processor keluaran BOSS. Suba BOSS GT8 tang udah discontinued pengeluaran ya. Diatu BOSS GT-10 tu ke bisi. Aku maioh macha review pasal produk tuk. Sigi sesuai lah kena urang baka aku tu. Ukai ga manual ndar tang agi perlu ka di adu ka setting ya nitih ke sound/tone ke deka diri empu.




Design ya pan cool. Cara ngena pan kira simple tang perlu ga maca manual. Enti produk BOSS tu, aku bisi ga telaba mimit laban suah ngena BOSS BR 900 CD - Digital recorder kena aku jam, ngerekod & edit music maia kediri. Nyadi, cara ngena ya engka bisi sebaka.

Nganti ku ngumpul bajet dulu meh. Dalam taun tu meh kira ku ngulih ke BOSS GT-10 tu. Baru dah bebayar yuran sekula ga tuk owh... Gawai pan bguna belanja ga sarinya. Takut over budget ga t meli diatu. Huhuhuuhu.....

Mimpi manah malam tu. Mimpi beri urang BOSS GT-10.. audio monitor sepasang & Charvel ke ngena pickup seymour duncan JB/Jazz. huhuhuhhu....... ops terlebih la sudah....

Posted by Picasa

0 comments: