Noises.. Noisy.. up level stress tik majak bakatu

Posted: Wednesday, March 17, 2010 by Bujang Kesindap in
0



Selamat lemai semua.


Fuh... Bisi dalam 10 minit aku mejam ke mata, nutup pending. Buka ku youtube, terus search aku ' soothing music'. Hah deh.. nenaka meh gangguan diterima aku saritu. Nya meh masalah nyema office enda jauh ari workshop kereta. Ngelama tu, biasa jak sida mekanik diak. Saritu, engka nya bisi dah bulih penemu baru ngadu ke kerita ianya press pedal minyak (Ngereis kereta) ni nangka ke alah. Bunyi ya...? Nggai cakap ku.. cukup meh ku madah ke ari pagi tadi, stress level ku kira seimbang.. diatu dah ngelebus zon merah dah!

Nasib bisi pintu keluar untuk pending aku ianya 'music' ke slow and easy.. kena ku nipu untak aku din.. madah ke, aku ba endor ke paling rileks ba dunya. Enti enda kenya, bisi aku kena tinggi darah pelabaku...




Maia tu meh aku imagine, nyema aku ulih gawa ba office tik sunyi sereta nadai gangguan.. but still connected to the internet. Bisi ka ?

Maia tu tepikir ga aku, rasional ya office ba tingkat 50 ke atas.. Mesti nadai gangguan bunyi-bunyi ari luar.. mina bisi munyi burung.. enti bisi.. lalu kadang-kadang engka bisi ga gangguan helicopter ke mansa tauka kena lantak hijacked plane. ops.. over dah imagine tuk.. nyau pulai ke pemedis.. haha...

Apapun, pengajaran ngagai semua ke ka muka office, spa, cyber cafe, tauka business bukai selain ari mekanikal shop,; Giga meh area ke aman dan damai. Nadai gangguan bunyi-bunyi ke nadai kaitan & sumbangan ngagai business / kerja kitak..

OK.. aku ka ngiga ear plug dulu tu... and continue with the rest of my works.... plus some soothing relaxation piece of music ari utube. Ka pan nda.. ketu meh cara kena nipu untak diri empu.. ngica ke gerai & kurang stress..




0 comments: