Guitar Idol 2009. Wah.. Bisi wakil ari Asia tenggara!

Posted: Sunday, June 14, 2009 by Bujang Kesindap in Labels: , ,
1



Guitar Idol. Dianjurka London International Music Shows (LIMS). Sapa-sapa gitaris ari seluruh dunya tau enggau masuk pekit tu. Samada ngena backing track ke bisi disedia ka tauka ngena lagu gaga diri empu.

Tu meh ke di anti aku belama niap taun. Ukai tegal ka enggau, tang tegal ka meda battle antara gitaris-gitaris baru & berbakat ari seluruh dunya. Taun 2008 suba, Siko gitaris ari Brazil menang lalu bulih gelar Guitar Idol 2008. Nama ya Gustavo Guerra. Bermula ari youtube, ya nyadi faveret Judges & viewers. Aku suah ninga lagu ya lalu pia mega aku pan subscribe ngagai channel ya ba youtube. Memang sangat-sangat berbakat.



Gustavo Guerra


Lengka ke gitar idol 2008. Taun tu, 2009! Gitar idol season baru tu memang sangat best line-up finalis ya peda aku. Lalu nambah ke nya, bisi siko wakil ari asia tenggara enggau bepekit ba gitar idol ke cukup berprestij tuk. Iya tu ari ngeara Jiran kitai, Thailand. Nama ya JACK THAMMARAT. Lagu gaga ya ianya 'On the way' cukup manah dinga pending aku. Sigi nda salah aku maia first ninga ke lagu ya nya suba. Dalam atiku madah iya tu sigi bisi peluang besai tepilih ngagai final bulan tujuh tu ba London.

Bangga ga asai meda bisi wakil ari asia tu enggau pekit tuk. Lagu Jack Thammarat, On the Way tu, nda teknikal & komplikated endar ga tang cukup manah didinga, meruan ditusun manah semua skill, tone, melodi & feel ya. Influence besai dalam Jack Thammarat dinga aku sigi enda jauh lari ari Sifu gitar legenda, Joe Satriani enggau Eric Johnson.

Ah.. enda sabar ka nganti final tu ila. Ngarap ke Jack Thammarat bulih lumur meh dalam pekit tu. Sida ke bukai bakanya mega, semua ya hebat-hebat magang. Kekadang, maia online vote, enti didinga ke siko-siko, sampai enda nemu siko ni bagi ke patut divite laban semua pan manah-manah magang.

Ngagai sapa-sapa ke ka ninga lagu gaga Jack kena pekit Guitar Idol tu, tau click ba video di baruh tu. Aku gerenti tangkap lentok punya..





Oklah, cayo cayo! untuk Jack! hmm... kemaia meh Bujang Kesindap tu ulih enggau urang masuk pekit tu... hehee.. agi practise tu.. dalam setaun dua gik kini..... insyaallah ko laut...... peace!

1 comments:

  1. APAISIMBA says:

    amat stidi unggal tu main......relax aja iya.ngabas ruai nuan tu ngal.....slmat pagi